Táto stránka používa súbory cookies pre zaistenie funkčnosti webu a získavanie štatistík návštevnosti webu. Viac informácií.

Telefonická objednávka: 0915 144 366

Spôsob platby a dopravy

Dodacie a platobné podmienky

Informatívna dostupnosť tovaru s termínom jeho doručenia je uvedená v popise tovaru na internetovej stránke elektronického obchodu www.WEBmoda.sk. Tovar doručujeme do 1-2 pracovných dní (podľa vybratého druhu dopravy) od expedovania zásielky. V okamihu expedovania zásielky sú vám na email doručené informácie o expedovaní. Tovar odosielame prostredníctvom kuriérskej spoločnosti Slovak Parcel Service s.r.o. aj prostredníctvom Slovenská pošta a.s., a taktiež zásielkovým výdajom prostredníctvom spoločnosti Zásielkovňa vo viac ako 1200 výdajných bodov po celom Slovensku záleži od druhu platby a voľby zákazníka.

2.1 DORUČENIE na SR

a) Doručenie kuriérom Slovak Parcel Services

Vaša objednávka bude odoslaná kuriérom na adresu. Obdržíte ju do 1-2 pracovných dní od odoslania. V prípade, že Vás kuriér nezastihne, je možné doručovanie opakovať po dohode s kuriérom, poprípade zásielku presmerovať na depo kuriérskej spoločnosti a balík si osobne vyzdvihnúť. V prípade akýchkoľvek problémov nás neváhajte kontaktovať na telefónnom čísle 0915 144 366 a poskytneme Vám bližšie info.

b) Doručenie prostredníctvom Zásielkovne - Packeta

Vaša objednávka bude odoslaná na vybrané odberné miesto Packety /bývala Zásielkovňa/. Obdržíte ju do 1-3 pracovných dní od odoslania. V prípade, že dané odberné miesto bude kapacitne preplnené, Vaša zásielka môže byť presmerovaná na najbližšie odberné miesto. Zásielka je na danom odbernom mieste pripravená na výdaj 5 pracovných dní. V prípade akýchkoľvek problémov nás neváhajte kontaktovať na telefónnom čísle 0915 144 366 a poskytneme Vám bližšie info.

c) Doručenie Slovenskou poštou

Vaša objednávka bude odoslaná Slovenskou poštou. Zasielky do 0,5 kg odosielame ako list na adresu, väčšie zásielky budú uložené na Vašej pošte ako balík. Obdržíte ju do 2-3 pracovných dní od odoslania. V prípade, že Vám pošta nedoručí zásielku do 2-3  pracovných dní, alebo Vás neinformuje o uložení zásielky na Vašej pošte, kontaktujte nás na telefónnom čísle 0915 144 366 a poskytneme Vám bližšie info.

 

2.2 DORUČENIE do Rakúska kuriérom: objednávka do 100 EUR = poštovné 5 EUR, objednávka nad 100 EUR /vrátane/ = poštovné 0 EUR.

2.3 DORUČENIE do Nemecka kuriérom: objednávka do 250 EUR = poštovné 10 EUR, objednávka nad 250 EUR /vrátane/ = poštovné 0 EUR.

2.4 DORUČENIE do ostatných štátov EÚ + Švajčiarsko Slovenskou poštou: objednávka do 250 EUR = poštovné 19 EUR, objednávka nad 250 EUR /vrátane/ = poštovné 0 EUR.

2.5 PLATBA

a) Dobierka: Tovar si objednáte, ale zaplatíte až keď dostanete balík. PREVEZMEM = ZAPLATÍM. V tomto prípade si účtujeme poplatok za dobierku 1 EUR.

b) Platba prevodom: Tovar si objednáte a my vám zašleme naše číslo účtu a variabilný symbol . Čiže tovar najskôr zaplatíte prevodom na náš účet a my po prijatí platby zasielame balík k vám a informujeme vás o jeho odoslaní. Pri tejto platbe si neúčtujeme žiaden poplatok.

c) Card pay: Platobná/kreditná kartaVisaVisa ElectronMasterCardMaestroDiners Club InternationalBezpečná online platba platobnou/kreditnou kartou cez platobný portál CardPay Tatrabanky. CardPay je produkt Tatra banky a.s., vďaka ktorému majú klienti ktorejkoľvek banky vlastniaci platobnú kartu VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro alebo Diners Club možnosť platiť vo virtuálnych obchodných domoch. Pri tejto platbe si neúčtujeme žiaden poplatok.

Predávajúci si vyhradzuje právo, že v prípade kedy si zákazník objednaný tovar formou dobierky neprevezme, pri ďalšej objednávke od zákazníka na dobierku môže požadovať najprv úhradu vopred prevodom na účet a následne zaslanie tovaru zákazníkovi.